Det går undan!

Med tanke på all Facebook-hysteri händer det sällan (eller aldrig) att bloggen uppdateras. Så nu var det verkligen läge!


Roy har växt till en stor och vacker kille. Han har precis allt jag önskar i en tax. Envishet, charm och mycket energi. Han passar mig som hand i handske och vi är ett winning team! Jag kan aldrig tänka mig en vardag utan honom



Ett uttryck att dö för!


Vi har hunnit med en hel del utställningar. Som valp ställdes Roy ut två gånger och resultaten blev BIS1 och BIS3.Som junior har han skördat fina framgångar med CK vid varje tillfälle. På Svensk Vinnare 2011 blev han 3e bästa hane efter två toppchampions. Han har även blivit 2a bästa hane vid två tillfällen. Nu senast på SKK internationella utställning i Gimo blev han bästa hane BIR och grupp 4a! Jag är verkligen mer än nöjd! Han är ju bara ett år gammal!



Underbar!


  

Vackra hund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0