Vi hälsar honom SÅ välkommen!

Örnbergets Flash Player aka Roy!

 

Vi har fått den stora äran att köpa denna underbara valp från Örnbergetskennel. Roy är en charmig och vacker kille. Och jättesnäll, orädd och kärvänlig. Jag har inte haft normalstor tax sedan jag var lite så det ska bli så roligt att följa Roysens utveckling och jag hoppas att vi får många och roliga år tillsammans.

 

Roy har en jättefin stamtavla som intresserade oss ända från början, sen att vi fick köpa en valp ur kullen glädjer oss så oerhört mycket! Vi älskar det lilla livet, och jag tror att han trivs väldigt bra hos oss ;)

 



Roys mamma är vackra :SE U(v)CH, DK U(v)CH, INT U(v)CH, NordJV-05, NordV-05-07, SE V-06 Katelinan Dirlanda


Roys pappa är vackra: AUSTCH Laurieton His Masters Voice


Vi är sååå glada!

Tack Elisabeth och Jill för denna underbara hund!

 




Kommentarer
Postat av: Kristina

Grattis till ny valp, vilken otroligt stilig pojke också! Hoppas vi ses på någon utställning till våren.

God Jul och Gott Nytt År från hela fam. Hennessy och så "barnbarnet" Lily såklart :-)

2010-12-18 @ 08:38:31
URL: http://swahnhennessy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0